Pirkanmaan Virkistysalueyhdistys ry

Pirkanmaan ulkoilu- ja retkeilykartta. Tervetuloa Pirkanmaan Virkistysalueyhdistyksen www-sivuille. Yhdistyksen yhteystiedot ovat muuttuneet!

OVERVIEW

This web page pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi currently has a traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have scanned twelve pages inside the website pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi and found fourteen websites interfacing with pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi.

PIRKANMAANVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI RANKINGS

This web page pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi has seen diverging quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi

Kangasalan kaupunki

Kangasalan valtuuston kokouksia voi seurata suorana osoitteessa kangasalansanomat. Kangasala-Talon tapahtumakalenteriin pääset yllä olevasta kuvakkeesta. Kaupungin vuokrattavat tilat ja alueet. Tasapainoista taloutta, vahvaa vetovoimaa - tulevaisuuteen varautuen 26.

Kesäpäivän Pursiseura ry

Kesäpäivän Pursiseura ry toimii turvallisen ja muut ihmiset sekä luonnon huomioon ottavan veneilyn ja merenkulkutaitojen kehittäjänä Kangasalan ja lähivesien alueella. Mukavaa talvea ja seuraavan veneilykesän odotusta kaikille. Katsastuspäivät ilmoitellaan näillä sivuilla kunhan päivät saadaan sovittua. Runkokatsastuasioissa soittele, lähetä tekstiviesti tai sähköposti Katsastusesimies Jarkko Kyllästiselle.

Pälkäne harrastaa - Pälkäneen liikuntatoimi

Raquo; Tilaa tapahtumien RSS-syöte. Raquo; Kaikki tulevat tapahtumat. Raquo; Tilaa uutisten RSS-syöte.

Kangasalan kunta

Kangasalan kulttuuri- ja hyvinvointitori lauantaina 14. Tredun Kangasalan toimipisteen harjannostajaisia vietetään 6. Tasapainoista taloutta, vahvaa vetovoimaa - tulevaisuuteen varautuen. Tule mukaan kehittämään Kangasalan julkikuvaa - osallistu kyselyyn! Armas Branderin katu 8, 36280 Pikonlinna. Ainontie 6, 36200 Kangasala. Ainontie 6, 36200 Kangasala.

WHAT DOES PIRKANMAANVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi Mobile Screenshot of pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi Tablet Screenshot of pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi

PIRKANMAANVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI HOST

Our parsers identified that a lone page on pirkanmaanvirkistysalueyhdistys.fi took one thousand one hundred and nine milliseconds to load. Our web crawlers could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
83.102.69.43

I caught that this domain is operating the Microsoft-IIS/8.5 operating system.

Pirkanmaan Virkistysalueyhdistys ry

DESCRIPTION

SEEK SUBSEQUENT WEB SITES

Pirkanmaan yksityiset perhepäivähoitajat ry

Yksityistä hoitopaikkaa haetaan suoraan halutusta hoitopaikasta. Palveluntuottaja päättää sekä lasten valinnasta että päivähoitomaksusta.

Pirkanmaasoft Ry - Organisoitua airsoftia jo vuodesta 2005

Pirkanmaasoft pyrkii tarjoamaan kaikenikäisille ja tasoisille. Harrastajille turvallisen ja luvallisen harrastuksen. Järjestämme airsoft-pelejä lähes joka viikonloppu pelialueellamme Lempäälässä. Jos sinulla on kysyttävää toiminnasta voit kysyä siitä keskustelufoorumillamme. Hallituksen ja Toimikunnan eteenpäin ajamat asiat.

Pirkan opisto on maamme suurimpia kansalaisopistoja - Pirkan Opisto

Kursseja, luentoja, tapahtumia eri ikäryhmien tarpeet ja toiveet huomioiden. Selaa kurssejamme - Löydä omasi. Ihminen, elämä, maailma. Ilmaisu-, teatteri- ja sanataide. Kuorot, lauluyhtyeet ja yhteislaulu. Media, tietotekniikka ja viestintä. Musiikin tekeminen, teoria ja teknologia. Ruoka, juoma ja koti. VÄRIKYLPY 4-11kk HUHTIKUU, sunnuntai. VÄRIKYLPY 12-23kk HUHTIKUU, sunnuntai.

Pirkan Perintä Oy - Pätevää perintää pirkanmaalta

Puhtaasti kotimaista, tehokasta ja kokonaisvaltaista perintää 30 vuoden ammattitaidolla. Lisäksi hoidamme osamaksu- ja leasingsaatavien perintää sekä esineiden takaisinottoja. Hoidamme selvien ja riidattomien saatavien perintää. Yhteistyökumppa-neinamme on asianajajia, jotka tarvittaessa hoitavat riitaiset toimeksiannot. Nuutisarankatu 9, 33900 Tampere.

Poikakuoro Pirkanpojat

Poikakuoro Pirkanpojat on perustettu Tampereelle vuonna 1970. Kuoron keskeisinä tavoitteina on vaalia ja kehittää ainutlaatuista poikakuoroinstrumenttia ja -kulttuuria sekä tarjota pirkanmaalaisille pojille mahdollisuuden oppia muusikkoutta ja laulamista innostavassa ilmapiirissä. Kuoron taiteellisena johtaja on vuodesta 2011 lähtien toiminut MuM Jouni Rissanen.